Zie ook Pundit #13!
Ontdek Krachtige JTBD Strategieën: Boost je Klantervaring!
Samenvatting HBR artikel “How to Avoid the Agility Trap”
We leven in een tijdperk waarin veranderingen zich razendsnel opvolgen. Strategie-experts en bedrijfsleiders zweren bij het belang van wendbaarheid (agility), maar er is een keerzijde: te veel focus op agility kan leiden…
Pundit #13: Ken de droom van je klant, focus op CX
Zie ook Pundit #12!
Samenvatting HBR artikel “Build a Corporate Culture That Works”
Van Peter Drucker is de uitspraak ‘Culture eats strategy for breakfast’. Binnen onze projecten merken we keer op keer dat inzichten, zoals het ontdekken van de Jobs to be Done van klanten,…
Waterstand 3,4m boven NAP: IJsselkering sluit, historische les
3,4 meter boven NAP was de waterstand vanochtend 24/11 rond 08.30u. Vannacht gingen dan ook de Hollandse IJsselkering en de Haringvlietsluizen dicht. Dit keer niet ‘uit voorzorg’. Ze zijn dicht omdat het…
Pundit #12: Ontdek de kracht van samenwerken met A.I.
Zie hier ook Pundit #11!
AI Avontuur: TU Delft’s Dream Team Epoch in actie!
De afgelopen 2 jaar had ik het voorrecht om voorzitter te zijn van de Raad van Toezicht van het Dream Team Artificial Intelligence aan de TU Delft (Epoch). Turbulente jaren, tijd om…
Help, mijn klant is kwijt!
Gebruikers staan online bloot aan een kakofonie van kanalen, boodschappen en eindeloze keuzes. Het keuzeproces van klanten begint ook steeds vroeger. Met als gevolg dat organisaties steeds vaker hun klant ‘kwijtraken’. Of…
Dag van de fotografie
Op deze Internationale Dag van de Fotografie deel ik graag een van mijn foto’s uit het hooggebergte nabij Laruns in de Pyreneeën. Als je goed kijkt zie je ook hoe we er…
Van product-owner naar succesvolle prioriteits-ninja
Hoe weet jij als projectleider of je de juiste keuzes maakt? Als projectleider wil je de juiste keuzes maken om de klantervaring te verbeteren. Met zoveel mogelijke functionaliteiten voor apps en websites,…