Een succesvolle verandering naar een vraaggerichte website, meer ‘Time on page’ op alle pagina’s Hersenaandoeningen. En veel meer bezoekers op hersenstichting.nl
Niet 25 doelgroepen, maar focus op maar 9 Customer Jobs. Verdubbeling van het verkeer op de kennismakingspagina’s. En: 90% minder telefoontjes en mailtjes bij de helpdesk.
Het Farmacotherapeutisch Kompas (FK) is dé website waar 100.000 keer per dag artsen en apothekers hun medicatie checken. Ons usability onderzoek & advies heeft de User Experience (UX) sterk verbeterd.
Portokosten vormden bij Brabant Water een grote kostenpost bij het bepalen van de jaarlijkse meterstand. Natuurlijk is online goedkoper. Wij zorgden ervoor dat het geplande portal ook gebruiksvriendelijk was voor alle gebruikers.
Transformatie krijg je niet door een presentatie in Power Point. Met opgestroopte mouwen, technische analyse en redactionele powerplay kregen we bij de Provincie Noord-Brabant het lek boven. En de hele tent mee: digital first.
Geen tijd voor een UX-test? Het kan in 24 uur. Dat laat de Randstad case zien. De ontwerpers konden live meekijken en direct na afloop was er een workshop met de onderzoeker.