De Ommetje-app is met 1,3 miljoen gebruikers een doorslaand succes. En helemaal in lijn met de contentstrategie die we voor de Hersenstichting ontwikkelden.
De samenwerking startte met een behoefteonderzoek. Daarna hebben we de contentstrategie ontwikkeld. Zo legden we het fundament onder de nieuwe website. Met een gemotiveerd redactieteam zorgden we voor de contentproductie.
Het Farmacotherapeutisch Kompas (FK) is dé website waar 100.000 keer per dag artsen en apothekers hun medicatie checken. Ons usability onderzoek & advies heeft de User Experience (UX) sterk verbeterd.
Portokosten vormden bij Brabant Water een grote kostenpost bij het bepalen van de jaarlijkse meterstand. Natuurlijk is online goedkoper. Wij zorgden ervoor dat het geplande portal ook gebruiksvriendelijk was voor alle gebruikers.
Transformatie krijg je niet door een presentatie in Power Point. Met opgestroopte mouwen, technische analyse en redactionele powerplay kregen we bij de Provincie Noord-Brabant het lek boven. En de hele tent mee: digital first.
Geen tijd voor een UX-test? Het kan in 24 uur. Dat laat de Randstad case zien. De ontwerpers konden live meekijken en direct na afloop was er een workshop met de onderzoeker.