Het Farmacotherapeutisch Kompas (FK) is dé website waar 100.000 keer per dag artsen en apothekers hun medicatie checken. Ons usability onderzoek & advies heeft de User Experience (UX) sterk verbeterd.
In co-creatie met Brabant Water heeft ContentKings het klantportaal helpen ontwikkelen.
Wij zorgden ervoor dat die gebruiksvriendelijk was voor iedereen. Miljoenen euro’s bespaart.
Een succesvolle verandering naar een vraaggerichte website, meer ‘Time on page’ op alle pagina’s Hersenaandoeningen. En veel meer bezoekers op hersenstichting.nl
Niet 25 doelgroepen, maar focus op maar 9 Customer Jobs. Verdubbeling van het verkeer op de kennismakingspagina’s. En: 90% minder telefoontjes en mailtjes bij de helpdesk.
Transformatie krijg je niet door een presentatie in Power Point. Met opgestroopte mouwen, technische analyse en redactionele powerplay kregen we bij de Provincie Noord-Brabant het lek boven. En de hele tent mee: digital first.
Geen tijd voor een UX-test? Het kan in 24 uur. Dat laat de Randstad case zien. De ontwerpers konden live meekijken en direct na afloop was er een workshop met de onderzoeker.