Waar ontmoet je jouw klant? En waarmee kan je klanten het beste van dienst zijn? De antwoorden krijg je op OmnichannelX, het toonaangevende congres over content, technologie en omnichannelstrategie. Met een omnichannelstrategie zet je kanalen niet naast elkaar in, maar in onderlinge samenhang: het kastje én de muur die prettig samenwerken.
Programma Omnichannel X
Deze vier dagen met interessante lezingen en workshops van internationale experts bieden je:
- Inspirerende lezingen door bekende omnichannel-experts over hun best practices, methodes, tips & tricks.
- Interessante break-out-sessies die ander licht werpen op hot issues in ons vak
- Kans om anderen te leren kennen, volop gelegenheid tot digitaal netwerken met deelnemers en sprekers
Korting? Zei iemand korting?
ContentKings heeft voor jou een mooie korting van 30% op de hele online conferentie. Bekijk het programma en meld je aan:
Een greep uit de sprekers
Wie spreken er bijvoorbeeld op de conferentie? Een greep uit de tientallen sprekers.
Christopher Strebel – World Health Organization
Manager Christopher Strebel is zakelijk leider van de afdeling Digital Content eXperience, waar hij verantwoordelijk is voor het wereldwijd uitrollen van de nieuwe digitale aanwezigheid van World Health Organization (WHO).
Voorheen was hij de hoofdredacteur van de WHO-website. Tijdens de Corona pandemie speelde deze site een cruciale rol bij het uitwisselen van wereldwijde informatie over Covid. Better content saves lives..
Momenteel is Christopher Strebel ook lid van de Raad van Bestuur van de International School of Geneva. Hiervoor werkte Christopher in webtechnologieën in New York en adviseerde verschillende bedrijven.
Noz Urbina – Urbina Consulting
Noz Urbina is net als Rob Punselie een van de weinige professionals die zich al meer dan twintig jaar bezig houden met wat we tegenwoordig noemen “multichannel’ en ‘omnichannel’ content strategie en design.
Noz Urbina is wereldwijd een vooraanstaand expert op het gebied van content en customer experience. Een bekende pionier op het gebied van customer journey mapping, adaptive content modelling for delivering personalised, contextually-relevant content experiences in any environment.
Noz is mede oprichter en programmadirecteur van de OmnichannelX Conference and Podcast. Hij is tevens co-auteur van het boek “Content Strategy: Connecting the dots between business, brand, and benefits” en docent in het Master’s Programme in Content Strategy bij de University of Applied Sciences of Graz in Oostenrijk.
Zijn bedrijf, Urbina Consulting, werkt voor grote organisaties aan de meest complexe uitdagingen op het gebied van content. Zijn missie is alle merken te helpen bij het onderhouden van een goede relatie met betrokken mensen, op een manier waarop ook mensen met elkaar connecten. Noz Urbina werkte eerder voor klanten als Microsoft, Eli Lilly Pharmaceuticals, Mastercard, Barclays Bank, Abbott Laboratories, RobbieWilliams.com, en meer.
Urbina Consulting is the Organising Sponsor of OmnichannelX.
Rob Punselie – ContentKings
Titel van zijn verhaal dit jaar op OmnichannelX:
The disruptive power of omnichannel content
Creating digital customer success through the ‘Jobs-to-be-Done’ method
Waarom zouden gebruikers spontaan jouw strategie of klantreis moeten ‘volgen’? Ga er eerst zelf op uit en ontmoet je klanten om te zien waar hun Jobs to be Done (JTBD – of ’taak’) ze naartoe brengt. Met die wetenschap kun je gebruikers helpen hun taken uit te voeren met relevante inhoud. En in je zoektocht naar deze inhoud word je een bron van echte innovatie voor je bedrijf.
Contentmarketing heeft de draai naar klantperspectief al gemaakt. Je weet al dat je op het juiste moment in de juiste kanalen aanwezig moet zijn. In deze presentatie staat Rob erbij stil hoe JTBD je in staat stelt een contentstrategie te creëren die leidt tot echt digitaal klantsucces.
Wat krijg je op de conferentie?
Toegang tot het evenement. Hierbij kun je kiezen uit vier opties:
- Deelnemen aan de vierdaagse live-conferentie & 2 workshops
- Deelnemen aan de live-conferentie
- Workshops volgen
- Een volledig pakket, met zowel de workshops als het volledige conferentie programma bieden ook:
Een jaar toegang tot alle audio- en video-opnames van de presentaties
Een jaar lang toegang tot de transcripties van de volledige presentaties en presentatieslides
Waarom doet ContentKings mee aan OmnichannelX?
ContentKings stelt al sinds de oprichting de behoefte van gebruikers en klanten centraal. Door gebruikersonderzoek achterhalen we deze behoeften. Met taakgerichte content helpen we gebruikers. Digitaal succes van gebruikers betekent ook digitaal succes van onze opdrachtgevers.
Voor gebruikers maakt het niet uit waar het juiste antwoord vandaan komt. Voor organisatie maakt dat veel uit. Het juiste antwoord komt uit één bepaalde “silo”, klantenservice bijvoorbeeld. Maar antwoorden van klantenservice zijn niet gekoppeld aan oplossingen van Sales en die weten niet wat Marketing biedt. De afdeling Communicatie doet de persberichten. De afdeling Digitale Dienstverlening probeert op haar manier klanten te bedienen.
De taak is de zaak
Door content los te koppelen van vorm, kanaal en technologie kun je meer klanten digitaal succes bieden. En dat is een centraal thema van OmnichannelX. ContentKings is bij alle conferenties betrokken geweest en is sinds drie jaar sponsor.
OmnichannelX is opgericht door contentstrateeg Noz Urbina en communicatieorganisator Elodie Eudier. ContentKings werkt nauw samen met hun bedrijf Urbinaconsulting. Meer informatie staat op www.omnichannelx.digital.