Hoe hou je customers happy in een wereld waarin zoveel verandert? Als organisatie heb je dan weinig zekerheid. Behalve als je je focus legt op échte klantbehoeften. Want die ‘customer jobs’ veranderen niet of nauwelijks.

De achterliggende Jobs to be Done theorie is in Silicon Valley gesneden koek. Elke start up, elke techgigant kent dit gedachtengoed van Clayton Christensen.  In Nederland hoor je er maar weinig over, toch is het echt de sleutel. Als je de Jobs to be Done van jouw klanten kent en daar met je team op focust, voorkom je maanden van zinloos werk. Want iedereen neemt voortaan de juiste beslissingen. Investeer daarom 1 uur van je kostbare tijd in ons webinar.

Je krijgt inzicht in waar nou echt toegevoegde waarde voor jouw klant ligt. dus je maakt betere keuzes en biedt werkelijk toegevoegde waarde.

In dat webinar leg ik je uit wat dat winnende perspectief is en waarom klanten bij jou komen, wat ze eigenlijk bij jou zoeken. En hoe je met dat perspectief de dingen die je doet beter en effectiever kunt doen. Ik deel het geheim, de sleutel tot klantsucces.. Leer hoe je

  • heel succesvol keuzes maakt
  • snel kan schakelen
  • alle neuzen dezelfde kant op
  • geen budget discussies meer.

Data

– woe 14 oktober 12.30 – 13.30u en 16.30 – 17.30u voor (organisator: CrossPhase )*
– do 19 november 15.00 – 16.00u
– do 10 december 15.00 – 16.00u

Platform: Zoom (je krijgt een link)
Toegang: gratis
Wie: voor jou en je collega’s
* aanmelding via de organisator

Achtergrond: De sleutel van jouw succes ligt bij je klant

Maak kennis met de customer jobs en het unieke perspectief op je klanten. De sleutel tot succes en trouwe klanten.

Customer jobs helpen juist in tijden van grote verandering. Door corona zijn oude oplossingen in één klap overbodig. In dit webinar:

  • stel je het werkelijke probleem van je klant centraal in plaats van je eigen producten,
  • leer je hoe je met jouw team je succes vergroot vanuit het winnende klantperspectief,
  • ga je zien hoe je jouw diensten, site, app en campagnes onoverwinnelijk maakt voor je gebruikers en klanten.

Silicon Valley gebruikt dit perspectief al 30 jaar voor succesvolle innovatie. Leer meer over customer jobs en loyalty.

It was really insightful. I really have something to bring back to my organization.

Ann Johnson – United Airlines

Reacties op de workshop ‘Customer Loyalty’

Je ontvangt ook vrijblijvend CourtYard, onze maandelijkse nieuwsbrief met tips, trucs en speciale aanbiedingen.
Nodig vooral ook je collega’s uit. Dan kun je na het webinar samen aan de slag.

Andere datum?

Komen deze data niet uit? No worries. Meld je aan voor de nieuwsbrief CourtYard, dan krijg je vanzelf een uitnodiging voor volgende data.