webinar Happy Customers? Happy business!

Webinar

We geven onze kroonjuwelen weg?

Hoe hou je customers happy in een wereld waarin zoveel verandert? Als organisatie heb je dan weinig zekerheid. Behalve als je je focus legt op échte klantbehoeften. Want die ‘customer jobs’ veranderen niet of nauwelijks.

Data

do 19 november 16.00 – 16.45u
do 10 december 16.00 – 16.45u

Het geheim van Silicon Valley

De achterliggende Jobs to be Done theorie is in Silicon Valley gesneden koek. Elke start up, elke techgigant kent dit gedachtengoed van Clayton Christensen.  In Nederland hoor je er maar weinig over, toch is het echt de sleutel. Als je de Jobs to be Done van jouw klanten kent en daar met je team op focust, voorkom je maanden van zinloos werk. Want iedereen neemt voortaan de juiste beslissingen. Investeer daarom 1 uur van je kostbare tijd in ons webinar.

Je krijgt inzicht in waar nou echt toegevoegde waarde voor jouw klant ligt. dus je maakt betere keuzes en biedt werkelijk toegevoegde waarde.

In dat webinar leg ik je uit wat dat winnende perspectief is en waarom klanten bij jou komen, wat ze eigenlijk bij jou zoeken. En hoe je met dat perspectief de dingen die je doet beter en effectiever kunt doen. Ik deel het geheim, de sleutel tot klantsucces.. Leer hoe je

  • heel succesvol keuzes maakt
  • snel kan schakelen
  • alle neuzen dezelfde kant op
  • geen budget discussies meer.

Data

do 19 november 16.00 – 16.45u
do 10 december 16.00 – 16.45u

De sleutel van je succes ligt bij je klant

Maak kennis met de customer jobs en het unieke perspectief op je klanten. De sleutel tot succes en trouwe klanten.

Customer jobs helpen juist in tijden van grote verandering. Door corona zijn oude oplossingen in één klap overbodig. In dit webinar:

  • stel je het werkelijke probleem van je klant centraal in plaats van je eigen producten,
  • leer je hoe je met jouw team je succes vergroot vanuit het winnende klantperspectief,
  • ga je zien hoe je jouw diensten, site, app en campagnes onoverwinnelijk maakt voor je gebruikers en klanten.

Silicon Valley gebruikt dit perspectief al 30 jaar voor succesvolle innovatie. Leer meer over customer jobs en loyalty.

Een enthousiaste deelnemer van United Airlines:

Aanmelden webinar