Spreker & Principal consultant

Rob Punselie

fotograaf: Pieter Pennings
fotograaf: Pieter Pennings

Rob is graag aanjager van een complex project op het gebied van contentstrategie en customer experience. Hij adviseert je graag over de digitale slagkracht van je organisatie en de noodzaak van innovatie door focus op échte klantbehoeften.

Hij is graag gezien als adviseur bij opdrachtgevers, ook op C-level. Rob kent de complexiteit intern en de mogelijkheden op de markt. Hij brengt de wereld van gebruikers naar binnen. Rob werkt al jaren volgens de ‘Jobs to be done’ (JTBD) uitgangspunten. Rob is oprichter van ContentKings (2000) en heeft met zijn team  >350 digitale projecten gerealiseerd. Van gebruikersonderzoek tot grootschalige contentproducties.

Rob is internetpionier van het eerste uur. Hij schreef het eerste boek over schrijven voor het web, in 1998. Hij is een bevlogen spreker op congressen en leider van design thinking programma’s. Trainer en docent, auteur van diverse boeken over content, content strategie en online communicatie. Hij was daarnaast 8 jaar docent aan de Universiteit Leiden waar hij het curriculum voor Nieuwe Media ontwikkelde. Rob startte zijn loopbaan als Publication Manager bij ASML.

Goede technologie moet makkelijk werken voor mensen. En dan wel voor álle mensen. Rob Punselie

Andere teamleden

Martijn van der Heijden

UX-Expert & onderzoeker

Adriana Ivanova

Content specialist & SEO copywriter

Martijn Koetsier

SEO & Copywriting

Henri Spijkerboer

Content Specialist & Schrijver

Martijn Hoving

SEO expert

Jeroen Hollestelle

Strategie & Transitie

Gertrude Lok

UX-designer