Rob is graag aanjager van complexe customer & employee experience programma’s. Hij adviseert je graag over de online slagkracht van je organisatie en de noodzaak van innovatie door focus op échte klantbehoeften.
Hij is graag gezien als adviseur bij opdrachtgevers, ook op C-level. Rob kent de complexiteit intern en de mogelijkheden op de markt. Hij brengt de wereld van gebruikers naar binnen. Rob werkt al jaren volgens de ‘Customer jobs’ uitgangspunten (ookwel Jobs To Be Done). Rob is oprichter van ContentKings (2000) en heeft met zijn team >400 online projecten gerealiseerd. Van gebruikersonderzoek tot grootschalige contentproducties.
Rob is internetpionier van het eerste uur. Hij schreef het eerste boek over schrijven voor het web, in 1998. Hij is een bevlogen spreker op congressen en leider van design thinking programma’s. Trainer en docent, auteur van diverse boeken over content, content strategie en online communicatie. Hij was daarnaast 8 jaar docent aan de Universiteit Leiden waar hij het curriculum voor Nieuwe Media ontwikkelde. Rob startte zijn loopbaan als Publication Manager bij ASML.
Goede technologie moet wérken. Echte vragen verdienen echte antwoorden. Rob Punselie