Als je de échte behoeften van je klanten kent, bespaar je tijd, moeite en geld. Je weet wat je werkelijke oplossing is voor jouw klanten. Je neemt de juiste beslissingen.

We hebben de Customer Job methode in de laatste 20 jaar ontwikkeld. Een handig tool hierbij is het Customer Job Canvas. In deze workshop maak je kennis met dit canvas en leer je ermee werken. Met een door jou op maat gemaakt Customer Job Canvas:

  • weet je waar je klanten echt behoefte aan hebben: jouw winnende propositie
  • weet je wat de natuurlijke touch points zijn met je klanten
  • leer je de functionele, emotionele en sociale context van je klanten kennen
  • ontdek je de ‘sweet spot’: welke oplossingen jij te bieden hebt, die ook nog eens optimaal passen bij de échte vragen van je klanten
  • en weet je voortaan de belangrijkste prioriteiten te stellen: voor je budget en je activiteiten.

Je kunt deelnemen aan een Workshop met jouw eigen team. Ook kun je deelnemen aan een online workshop, samen met anderen. Deze is elke eerste dinsdag van de maand

Data Online Customer Job Workshop 

Dinsdag 1 september 2020 9.00 – 12.30u
Dinsdag 6 oktober 2020 9.00 – 12.30u
Dinsdag 3 november 2020 9.00 – 12.30u

 

Voor informatie over de Customer Job Workshop voor jou en je collega’s, bel of mail Ellen Altenburg, ellen@contentkings.nl, tel. 010-2010888.

‘Geweldig hoe je met deze de methode zo snel tot de kern komt van een probleem, een klant en een organisatie waar je helemaal niet vertrouwd mee bent.’
Brigitte de Leeuw
Agile coach bij Profit-Marketing