Impressie Van Een Inspiratiesessie 'Maak Je Klant Weer Koning!'

Laatst gaven we een mooie inspiratiesessie voor Het Utrechts Archief. Het motief was: ontdek de échte Jobs van jouw klanten en zie wat je samen te doen staat.

Deelnemers vormden een gemotiveerd gezelschap van archiefspecialisten, IT-ers, comprofs, collega’s van de studiezaal en vooruit, ook MT leden en de directeur. Hoe heterogener de groep, des te beter de ideeën. Voor een optimale ervaring van de klant is iedereen belangrijk.

Deze sessie was gebaseerd op ons Customer Loyalty Programma, waar we werken vanuit Jobs to be Done principes en design thinking methoden. Doel van dit programma is de customer experience te verbeteren. We helpen je graag om de echte Jobs van je klanten in het DNA van je organisatie te verankeren zodat je hen ook de echte oplossingen kunt bieden.

Onder klanten verstaan we cliënten, inwoners, leden, patiënten, professionals kortom: iedereen.
Customer loyalty is het onderwerp van ons nieuwe boek ‘Trouwe klanten bestaan wél’ (Van Duuren Media 2019).

Inspiratiesessie ‘Maak de klant weer koning!’

Waarom kiezen klanten eigenlijk voor jouw oplossingen? Bied je wel echte antwoorden op hun vragen? Boek ook een inspirerende eindejaarsbijeenkomst van twee uur en maak je klant weer koning. De investering bedraagt slechts 4 uur ContentKings.

Trainers: Rob Punselie en Ellen Altenburg
Plaats: bij jou op locatie
Duur: 2 uur
Deelnemers: minimaal 16
Jouw inbreng: een serieus gesprek, bijvoorbeeld over doelen en doelgroepen van je organisatie.

Kerstsurprise

Ben je klant van ContentKings? Boek ons dan vóór 24 december en je krijgt deze sessie helemaal gratis.
Bel 010-2010888 of mail [email protected]

Deel deze post!