Blijf op de hoogte en bekijk hier ons nieuws, artikelen en columns.

De Kracht Van Inlevingsvermogen

De kracht van inlevingsvermogen

Waarom zijn buitenstaanders soms de beste helpers voor jouw probleem? Ellen beschrijft in dit blog hoe je inlevingsvermogen en diversiteit kunt gebruiken in workshops.

LEES VERDER
Pundit#6: Mis De Digitale Boot Niet!

Pundit#6: Mis de digitale boot niet!

LEES VERDER
Court Yard #14

Court Yard #14

Eindelijk! We mogen weer buiten spelen ūüėČ Tijd om de balans op te maken. Hoe gaat het met jouw versnelde digitalisering? Mis de digitale boot niet, dus check de tips in Pundit. O ja, hoe ontdek je wat je klanten nou √©cht willen? Daarover ons Webinar Happy user, happy customers‚Äô. Kom je ook?

LEES VERDER
It’s A Wrap: OmnichannelX 2020

It’s a wrap: OmnichannelX 2020

Opvallende trends en 'lessons learned' van deze goed bezochte online conferentie. ContentKings gaf een workshop en een presentatie.

LEES VERDER
In 5 Stappen Een Behoefteonderzoek Naar échte Customer Jobs

In 5 stappen een behoefteonderzoek naar échte customer jobs

Wist je dat mensen bij een bouwmarkt geen 8 mm boor kopen maar een 8 mm gat? Alles hierover in dit artikel over behoefteonderzoek en de jobs to be done (JTBD) bij je klanten.

LEES VERDER
Pundit#5 Overtuigen Met Cijfers

Pundit#5 Overtuigen met cijfers

LEES VERDER
Court Yard #13

Court Yard #13

Het zijn ongewone tijden, ook voor ons. Toch zijn er ook voordelen. We moeten allemaal scherper kiezen. Stoppen met flauwekul. Wat kan ik doen om het kernvraagstuk van mijn klanten -Customer Job - aan te pakken? Welke content heeft de power om hun problemen écht op te lossen?

LEES VERDER
2000 + 20 = 2020

2000 + 20 = 2020

In 2000 was ons leven heel anders. En ook weer niet. Rob Punselie, oprichter van ContentKings, blikt terug op 20 jaar digitale projecten.

LEES VERDER
Tickets Voor Online OmnichannelX Congres Met Korting!

Tickets voor online OmnichannelX congres met korting!

OmnichannelX: h√©t omnichannel-event van 2020 -online.¬†Content, design, governance en systemen bepalen samen je omnichannel succes. Leer daarom van de mislukkingen en successen van bedrijven als Google…

LEES VERDER
Out Of Your Comfort Zone – Where The Magic Happens

Out of your comfort zone – where the magic happens

Stap uit je comfort zone! Dat zegt Ellen in dit blog over Thomas Cook, Hudson Bay en WNF.

LEES VERDER
Trouwe Klanten: Meten Is Weten

Trouwe klanten: meten is weten

In januari verscheen een special in de Harvard Business Review over "ons" thema customer loyalty. De highlights en de hyperlink naar de artikelen in HBR.

LEES VERDER
Checklist Interview Behoefteonderzoek

Checklist interview behoefteonderzoek

Een checklist voor een goed diepte-interview.

LEES VERDER
Court Yard #14

Court Yard #14

Eindelijk! We mogen weer buiten spelen ;-) Tijd om de balans op te maken. Hoe gaat het met jouw versnelde digitalisering? Mis de digitale boot niet, dus check de tips in Pundit. O ja, hoe ontdek je wat je klanten nou écht willen? Daarover ons Webinar Happy user, happy customers’. Kom je ook?

Read more
Court Yard #13

Court Yard #13

Het zijn ongewone tijden, ook voor ons. Toch zijn er ook voordelen. We moeten allemaal scherper kiezen. Stoppen met flauwekul. Wat kan ik doen om het kernvraagstuk van mijn klanten -Customer Job - aan te pakken? Welke content heeft de power om hun problemen écht op te lossen?

Read more
2000 + 20 = 2020

2000 + 20 = 2020

In 2000 was ons leven heel anders. En ook weer niet. Rob Punselie, oprichter van ContentKings, blikt terug op 20 jaar digitale projecten.

Read more