Hoe zorg je voor trouwe klanten in digitale tijden?

Hoe raak jij je klanten niet kwijt? Door een scherpe focus op jouw toegevoegde waarde. Sinds 2000 weten wij wat er speelt bij de klanten van onze opdrachtgevers. Wat zijn hun behoeften, hun taken, hun ‘Jobs-To-Be-Done’? Meer weten?

  • Reserveer ons boek (verschijnt bij Van Duuren Media)
  • Volg een Masterclass
  • Boek een lezing

Boek ‘Trouwe klanten bestaan niet wél!’

Een praktische gids over hoe je customer loyalty vergroot en je organisatie disruptie-proof maakt.

OVER HET BOEK

Masterclass Customer Loyalty

Is jouw propositie disruptieproof? Maak kennis met het ContentKings Disruption Board en je weet het zeker.

OVER DE MASTERCLASS

2-daagse Training Customer Loyalty

Ga aan de slag met het ContentKings Disruption Board en maak je platform, team en organisatie disruptieproof.

OVER DE TRAINING

.

.

.

ONZE KLANTEN
Logo's van onze klanten
KLANTEN OVER ONS
Bouwend Nederland 4

De eerste presentatie maar daarna ook de presentatie bij het MT vond ik to-the-point en toegankelijk. Klare taal. CK neemt geen blad voor de mond, maar is tegelijk ook erg betrokken. Ze aarzelen niet om de dagelijkse praktijk of de actualiteit van de huidige recessie in de argumentatie te betrekken. Een verfrissende aanpak.

Jan Boeve, Destijds Directeur Brancheontwikkeling & Verenigingszaken
Bouwend Nederland
Provincie Noord-Brabant

De offerte was origineel en eigenzinnig. Het gesprek erna maakte duidelijk dat ContentKings inderdaad een prima staat van dienst had én een heldere strategische visie kon neerleggen. Tijdens het eerste gesprek was er wel gelijk discussie, maar we hebben ook gelachen. De selectiecommissie was er na afloop snel uit.

Marcelle Hendrickx, Destijds hoofd Communicatie
Provincie Noord-Brabant
Bouwend Nederland

We leerden ContentKings kennen via een presentatie op het congres Online Communicatie. Als bureau kijken ze duidelijk verder dan de laatste hype of het ‘snoepje van de week’.

Anita van den Berg, Hoofd Communicatie
Bouwend Nederland
Zuid-Holland Intranet 3

Het ontwerpteam dacht al mee tijdens de strategie-ontwikkeling en ContentKings bleef betrokken in de ontwerpfase. Deze overlap was uniek en leverde een echt passend social intranet op voor onze organisatie.

Ingeborg Weltevrede
Communicatieadviseur, Provincie Zuid-Holland
Bouwend Nederland 2

In de bureaucompetitie hebben we duidelijk gekozen voor de expertise op het gebied van content. ContentKings bood bovendien met haar behoefteonderzoek een stevige en realistische basis voor het ontwikkelen van onze lange termijnvisie voor communicatie.

Alex Nieuwenhuis
Webmanager, Bouwend Nederland

Weten wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen?