Hoe zorg je voor trouwe klanten in digitale tijden?

Hoe raak jij je klanten niet kwijt? Door een scherpe focus op jouw toegevoegde waarde. Sinds 2000 weten wij wat er speelt bij de klanten van onze opdrachtgevers. Wat zijn hun behoeften, hun taken, hun ‘Jobs-To-Be-Done’? Meer weten?

Boek ‘Trouwe klanten bestaan niet wél!’

Een praktische gids over hoe je customer loyalty vergroot en je organisatie disruptie-proof maakt.

OVER HET BOEK

Masterclass Customer Loyalty

Is jouw propositie disruptieproof? Maak kennis met onze Customer Loyalty methode en je weet het zeker.

OVER DE MASTERCLASS

Lezing Hoe trouw je je klant?

Boek ons voor een prikkelende en hilarische presentatie over klanten, gebruikers en trouw.

OVER DE LEZING

.

.

.

ONZE KLANTEN
Logo's van onze klanten
KLANTEN OVER ONS
Ministerie Van VWS

ContentKings heeft ons scherp gehouden met hun adviezen en onderzoeken. Onze redacteuren en adviseurs beschouwen de presentaties en ideeën als leerzaam en prikkelend. De concrete suggesties van ContentKings sluiten prima aan bij ons uitgangspunt ‘de bezoeker centraal.

Hoofdredacteur
Ministerie van VWS
Bouwend Nederland

We leerden ContentKings kennen via een presentatie op het congres Online Communicatie. Als bureau kijken ze duidelijk verder dan de laatste hype of het ‘snoepje van de week’.

Anita van den Berg, Hoofd Communicatie
Bouwend Nederland
Bouwend Nederland 2

In de bureaucompetitie hebben we duidelijk gekozen voor de expertise op het gebied van content. ContentKings bood bovendien met haar behoefteonderzoek een stevige en realistische basis voor het ontwikkelen van onze lange termijnvisie voor communicatie.

Alex Nieuwenhuis
Webmanager, Bouwend Nederland
Bouwend Nederland 3

Ik kijk niet alleen terug op een prettige maar ook een uiterst effectieve samenwerking. Omdat ik intern vaak ook een adviesrol speel, weet ik dat het samenspel intern-extern heel precies komt. ContentKings weet in dat spel heel duidelijk haar toegevoegde waarde als onafhankelijke adviseur waar te maken.

Alex Nieuwenhuis
Webmanager, Bouwend Nederland
Anders Werken

In de competitie stak ContentKings er al bovenuit. Feitelijk maakten ze in het eerste gesprek al duidelijk dat ze een heldere visie hadden én niet aarzelden om klinkende argumenten in te zetten. Eigenzinnig en coöperatief tegelijkertijd. Na deze discussie had ik direct het gevoel: we hebben de juiste mensen in huis: dit zijn onze gesprekspartners, geen uitvoerders.

Programmamanager
Anders Werken

Weten wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen?