Hoe zorg je voor trouwe klanten in digitale tijden?

Hoe raak jij je klanten niet kwijt? Door een scherpe focus op jouw toegevoegde waarde. Sinds 2000 weten wij wat er speelt bij de klanten van onze opdrachtgevers. Wat zijn hun behoeften, hun taken, hun ‘Jobs-To-Be-Done’? Meer weten?

Boek ‘Trouwe klanten bestaan niet wél!’

Een praktische gids over hoe je customer loyalty vergroot en je organisatie disruptie-proof maakt.

OVER HET BOEK

Masterclass Customer Loyalty

Is jouw propositie disruptieproof? Maak kennis met onze Customer Loyalty methode en je weet het zeker.

OVER DE MASTERCLASS

Lezing Hoe trouw je je klant?

Boek ons voor een prikkelende en hilarische presentatie over klanten, gebruikers en trouw.

OVER DE LEZING

.

.

.

ONZE KLANTEN
Logo's van onze klanten
KLANTEN OVER ONS
ZIN KiesBeter

Onderzoek met echte gebruikers maakt glashelder waar de echte knelpunten liggen. Hiermee konden we direct aan de slag.

Uriëll Malanda
Adviseur, Zorginstituut Nederland
Bouwend Nederland

We leerden ContentKings kennen via een presentatie op het congres Online Communicatie. Als bureau kijken ze duidelijk verder dan de laatste hype of het ‘snoepje van de week’.

Anita van den Berg, Hoofd Communicatie
Bouwend Nederland
Bouwend Nederland 4

De eerste presentatie maar daarna ook de presentatie bij het MT vond ik to-the-point en toegankelijk. Klare taal. CK neemt geen blad voor de mond, maar is tegelijk ook erg betrokken. Ze aarzelen niet om de dagelijkse praktijk of de actualiteit van de huidige recessie in de argumentatie te betrekken. Een verfrissende aanpak.

Jan Boeve, Destijds Directeur Brancheontwikkeling & Verenigingszaken
Bouwend Nederland
Provincie Noord-Brabant

De offerte was origineel en eigenzinnig. Het gesprek erna maakte duidelijk dat ContentKings inderdaad een prima staat van dienst had én een heldere strategische visie kon neerleggen. Tijdens het eerste gesprek was er wel gelijk discussie, maar we hebben ook gelachen. De selectiecommissie was er na afloop snel uit.

Marcelle Hendrickx, Destijds hoofd Communicatie
Provincie Noord-Brabant
Anders Werken 2

Er zijn goede resultaten behaald. Niet alleen vanuit mooie visies, maar vooral ook door de handen uit de mouwen te steken. Ik heb van alle betrokkenen veel enthousiaste geluiden gehoord. In een organisatie waar allerlei goede interim-professionals van grote organisaties rondlopen mag ContentKings gerust leren wat onbescheidener zijn. Prima werk.

Programmamanager
Anders Werken

Weten wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen?