Hoe zorg je voor trouwe klanten in digitale tijden?

Hoe raak jij je klanten niet kwijt? Door een scherpe focus op jouw toegevoegde waarde. Sinds 2000 weten wij wat er speelt bij de klanten van onze opdrachtgevers. Wat zijn hun behoeften, hun taken, hun ‘Jobs-To-Be-Done’? Meer weten?

  • Reserveer ons boek (verschijnt bij Van Duuren Media)
  • Volg een Masterclass
  • Boek een lezing

Boek ‘Trouwe klanten bestaan niet wél!’

Een praktische gids over hoe je customer loyalty vergroot en je organisatie disruptie-proof maakt.

OVER HET BOEK

Masterclass Customer Loyalty

Is jouw propositie disruptieproof? Maak kennis met het ContentKings Disruption Board en je weet het zeker.

OVER DE MASTERCLASS

2-daagse Training Customer Loyalty

Ga aan de slag met het ContentKings Disruption Board en maak je platform, team en organisatie disruptieproof.

OVER DE TRAINING

.

.

.

ONZE KLANTEN
Logo's van onze klanten
KLANTEN OVER ONS
Provincie Noord-Brabant

We hebben in onze Provincie wel vaker adviseurs die ons prikkelen met hun visie. Maar een adviseur die ons overtuigt van zijn visie én samen met ons in de modder staat … dat is uitzonderlijk.

Voorzitter Directieraad
Provincie Noord-Brabant
Zuid-Holland Intranet 3

Het ontwerpteam dacht al mee tijdens de strategie-ontwikkeling en ContentKings bleef betrokken in de ontwerpfase. Deze overlap was uniek en leverde een echt passend social intranet op voor onze organisatie.

Ingeborg Weltevrede
Communicatieadviseur, Provincie Zuid-Holland
Bouwend Nederland

We leerden ContentKings kennen via een presentatie op het congres Online Communicatie. Als bureau kijken ze duidelijk verder dan de laatste hype of het ‘snoepje van de week’.

Anita van den Berg, Hoofd Communicatie
Bouwend Nederland
Bouwend Nederland 3

Ik kijk niet alleen terug op een prettige maar ook een uiterst effectieve samenwerking. Omdat ik intern vaak ook een adviesrol speel, weet ik dat het samenspel intern-extern heel precies komt. ContentKings weet in dat spel heel duidelijk haar toegevoegde waarde als onafhankelijke adviseur waar te maken.

Alex Nieuwenhuis
Webmanager, Bouwend Nederland
ZIN Farmacotherapeutisch Kompas

Met behulp van gebruikersonderzoek heeft ContentKings ons concrete verbetervoorstellen gegeven. Hiermee is het ons gelukt om de website nog beter op de wensen van onze gebruikers aan te sluiten.

Sandra Landa
Manager Zorg Zorginstituut Nederland

Weten wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen?