Hoe zorg je voor trouwe klanten in digitale tijden?

Hoe raak jij je klanten niet kwijt? Door een scherpe focus op jouw toegevoegde waarde. Sinds 2000 weten wij wat er speelt bij de klanten van onze opdrachtgevers. Wat zijn hun behoeften, hun taken, hun ‘Jobs-To-Be-Done’? Meer weten?

Boek ‘Trouwe klanten bestaan niet wél!’

Een praktische gids over hoe je customer loyalty vergroot en je organisatie disruptie-proof maakt.

OVER HET BOEK

Masterclass Customer Loyalty

Is jouw propositie disruptieproof? Maak kennis met onze Customer Loyalty methode en je weet het zeker.

OVER DE MASTERCLASS

Lezing Hoe trouw je je klant?

Boek ons voor een prikkelende en hilarische presentatie over klanten, gebruikers en trouw.

OVER DE LEZING

.

.

.

ONZE KLANTEN
Logo's van onze klanten
KLANTEN OVER ONS
Anders Werken 2

Er zijn goede resultaten behaald. Niet alleen vanuit mooie visies, maar vooral ook door de handen uit de mouwen te steken. Ik heb van alle betrokkenen veel enthousiaste geluiden gehoord. In een organisatie waar allerlei goede interim-professionals van grote organisaties rondlopen mag ContentKings gerust leren wat onbescheidener zijn. Prima werk.

Programmamanager
Anders Werken
Bouwend Nederland 2

In de bureaucompetitie hebben we duidelijk gekozen voor de expertise op het gebied van content. ContentKings bood bovendien met haar behoefteonderzoek een stevige en realistische basis voor het ontwikkelen van onze lange termijnvisie voor communicatie.

Alex Nieuwenhuis
Webmanager, Bouwend Nederland
Bouwend Nederland 4

De eerste presentatie maar daarna ook de presentatie bij het MT vond ik to-the-point en toegankelijk. Klare taal. CK neemt geen blad voor de mond, maar is tegelijk ook erg betrokken. Ze aarzelen niet om de dagelijkse praktijk of de actualiteit van de huidige recessie in de argumentatie te betrekken. Een verfrissende aanpak.

Jan Boeve, Destijds Directeur Brancheontwikkeling & Verenigingszaken
Bouwend Nederland
ZIN Farmacotherapeutisch Kompas

Met behulp van gebruikersonderzoek heeft ContentKings ons concrete verbetervoorstellen gegeven. Hiermee is het ons gelukt om de website nog beter op de wensen van onze gebruikers aan te sluiten.

Sandra Landa
Manager Zorg Zorginstituut Nederland
Bouwend Nederland 3

Ik kijk niet alleen terug op een prettige maar ook een uiterst effectieve samenwerking. Omdat ik intern vaak ook een adviesrol speel, weet ik dat het samenspel intern-extern heel precies komt. ContentKings weet in dat spel heel duidelijk haar toegevoegde waarde als onafhankelijke adviseur waar te maken.

Alex Nieuwenhuis
Webmanager, Bouwend Nederland

Weten wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen?