Hoe zorg je voor trouwe klanten in digitale tijden?

Hoe raak jij je klanten niet kwijt? Door een scherpe focus op jouw toegevoegde waarde. Sinds 2000 weten wij wat er speelt bij de klanten van onze opdrachtgevers. Wat zijn hun behoeften, hun taken, hun ‘Jobs-To-Be-Done’? Meer weten?

Boek ‘Trouwe klanten bestaan niet wél!’

Een praktische gids over hoe je customer loyalty vergroot en je organisatie disruptie-proof maakt.

OVER HET BOEK

Masterclass Customer Loyalty

Is jouw propositie disruptieproof? Maak kennis met onze Customer Loyalty methode en je weet het zeker.

OVER DE MASTERCLASS

Lezing Hoe trouw je je klant?

Boek ons voor een prikkelende en hilarische presentatie over klanten, gebruikers en trouw.

OVER DE LEZING

.

.

.

ONZE KLANTEN
Logo's van onze klanten
KLANTEN OVER ONS
Bouwend Nederland

We leerden ContentKings kennen via een presentatie op het congres Online Communicatie. Als bureau kijken ze duidelijk verder dan de laatste hype of het ‘snoepje van de week’.

Anita van den Berg, Hoofd Communicatie
Bouwend Nederland
Bouwend Nederland 3

Ik kijk niet alleen terug op een prettige maar ook een uiterst effectieve samenwerking. Omdat ik intern vaak ook een adviesrol speel, weet ik dat het samenspel intern-extern heel precies komt. ContentKings weet in dat spel heel duidelijk haar toegevoegde waarde als onafhankelijke adviseur waar te maken.

Alex Nieuwenhuis
Webmanager, Bouwend Nederland
Provincie Noord-Brabant

We hebben in onze Provincie wel vaker adviseurs die ons prikkelen met hun visie. Maar een adviseur die ons overtuigt van zijn visie én samen met ons in de modder staat … dat is uitzonderlijk.

Voorzitter Directieraad
Provincie Noord-Brabant
Ministerie Van VWS

ContentKings heeft ons scherp gehouden met hun adviezen en onderzoeken. Onze redacteuren en adviseurs beschouwen de presentaties en ideeën als leerzaam en prikkelend. De concrete suggesties van ContentKings sluiten prima aan bij ons uitgangspunt ‘de bezoeker centraal.

Hoofdredacteur
Ministerie van VWS
Anders Werken 2

Er zijn goede resultaten behaald. Niet alleen vanuit mooie visies, maar vooral ook door de handen uit de mouwen te steken. Ik heb van alle betrokkenen veel enthousiaste geluiden gehoord. In een organisatie waar allerlei goede interim-professionals van grote organisaties rondlopen mag ContentKings gerust leren wat onbescheidener zijn. Prima werk.

Programmamanager
Anders Werken

Weten wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen?