Trouwe klanten zijn niet meer vanzelfsprekend. Hoe trouw is jouw klant eigenlijk als een nieuwe toetreder voor de helft van de prijs levert?

Digitalisering en nieuwe businessmodellen maken overstappen heel eenvoudig. Veel organisaties zien de effectiviteit van hun merk en marketing steeds meer afnemen.

Om zeker te zijn van een duurzame klantrelatie moet je begrijpen wat de behoefte van jouw klant is. Niet door big data te analyseren, maar door vooruit te kijken, ‘schaatsen waar de puck naartoe gaat’.

RESERVEER HET BOEK

Dit boek beschrijft een unieke methode: een ‘sprint 0’ om agile te voorzien in de behoeften van jouw klanten. Het biedt een fundamenteel andere manier om klanten te werven. Je creëert een beslissende strategische voorsprong op de concurrentie. Zo versterk je je klantrelatie. Trouwe klanten bestaan wel!

  • Een ideale ‘sprint 0’ voor het ontwikkeling van relevante content, nieuwe platforms en geslaagde innovaties.
  • Een must voor product owners, communicatieprofs en marketeers: iedereen die zich afvraagt of het budget wel écht goed besteed wordt.
RESERVEER HET BOEK
Maastricht University

Not only did ContentKings know what works for our end-users; they were also able to inspire the rest of the organization.

Maastricht University

ContentKings developed a convincing digital strategy for Maastricht University with a strong focus on the end user: prospective students, scientists and alumni. Their method helped our organization coordinate our efforts and integrate the organization of our information.

Manon Gorissen
Maastricht University
Hersenstichting

We kozen voor ContentKings mede vanwege hun visie op customer jobs. Deze kernvraagstukken van stakeholders stonden centraal in hun voorstel. Die visie op customer jobs binnen een behoefteonderzoek sprak ons meteen aan.

Lisanne van Daalen de Jel Hersenstichting