Trouwe klanten zijn niet meer vanzelfsprekend. Hoe trouw is jouw klant eigenlijk als een nieuwe toetreder voor de helft van de prijs levert?

Digitalisering en nieuwe businessmodellen maken overstappen heel eenvoudig. Veel organisaties zien de effectiviteit van hun merk en marketing steeds meer afnemen.

Om zeker te zijn van een duurzame klantrelatie moet je begrijpen wat de behoefte van jouw klant is. Niet door big data te analyseren, maar door vooruit te kijken, ‘schaatsen waar de puck naartoe gaat’.

RESERVEER HET BOEK

Dit boek beschrijft een unieke methode: een ‘sprint 0’ om agile te voorzien in de behoeften van jouw klanten. Het biedt een fundamenteel andere manier om klanten te werven. Je creëert een beslissende strategische voorsprong op de concurrentie. Zo versterk je je klantrelatie. Trouwe klanten bestaan wel!

  • Een ideale ‘sprint 0’ voor het ontwikkeling van relevante content, nieuwe platforms en geslaagde innovaties.
  • Een must voor product owners, communicatieprofs en marketeers: iedereen die zich afvraagt of het budget wel écht goed besteed wordt.
RESERVEER HET BOEK
Zuid-Holland Intranet 2

De vertaling naar taakkaarten werkte als een speer. Dat was inspirerend voor het ontwerpteam.

Ingeborg Weltevrede
Communicatieadviseur, Provincie Zuid-Holland
Zuid-Holland Intranet 1

Niet aannemen, maar echt onderzoeken wat de gebruiker nodig heeft. Dat deed ContentKings met ons samen.

Ingeborg Weltevrede
Communicatieadviseur, Provincie Zuid-Holland