Horizonscan Geneesmiddelen

Horizonscan geneesmiddelen

Dure medicijnen vormen een groot maatschappelijk vraagstuk. ContentKings deed een omvangrijk gebruikersonderzoek met een mix van instrumenten. Met resultaat.

LEES VERDER
Provincie Limburg

Provincie Limburg

Limburg.nl werd vernieuwd, Provincie Limburg wilde het aantal pagina’s terugbrengen tot < 400. In zeer korte tijd. ContentKings won de aanbesteding met een ervaren ‘dreamteam’ webredacteuren.

LEES VERDER
Zorginstituut Nederland – KiesBeter.nl

Zorginstituut Nederland - KiesBeter.nl

Op KiesBeter.nl vergelijk je de kwaliteit van zorginstellingen. Deze site van Zorginstituut Nederland werkt hard aan haar gebruiksvriendelijkheid. Wij helpen hen daarbij.

LEES VERDER
Hartstichting

Hartstichting

De Hartstichting wil haar voorlichting meer op maat maken. Wij brachten de behoeftes van patiënten, naasten, artsen en overige stakeholders in kaart.

LEES VERDER
Zorginstituut Nederland – Farmacotherapeutisch Kompas

Zorginstituut Nederland - Farmacotherapeutisch kompas

Het Farmacotherapeutisch Kompas (FK) is dé website waar artsen en apothekers hun medicatie checken. Wij helpen met het verbeteren van de User Experience van de site.

LEES VERDER
Brabant Water

Brabant Water

Hoe persona’s empathie en klantgericht denken makkelijker en leuker maken bij Brabant Water.

LEES VERDER
Provincie Zuid-Holland

Provincie Zuid-Holland

Met een onderbouwde contentstrategie voor de Provincie Zuid-Holland naar een strak functionerend intranet en blije redactie.

LEES VERDER
De Haagse Hogeschool

De Haagse Hogeschool

Een nieuwe website voor De Haagse: compact, taakgericht en beter passend. En ook nog in een recordtijd live.

LEES VERDER
Universiteit Maastricht

Universiteit Maastricht

De nieuwe site van de Universiteit Maastricht geeft antwoord op de vragen van gebruikers, met de belangrijkste informatie prominent in beeld.

LEES VERDER
Provincie Noord-Brabant

Provincie Noord-Brabant

De website van de Provincie Noord-Brabant was dringend aan revisie toe. Verschillende onderzoeken hadden al…

LEES VERDER
Logius

Logius

Logius wilde een advies over usability, contentstrategie, gebruiksgemak, vindbaarheid en positionering.

LEES VERDER
Randstad Mobiel

Randstad mobiel

Randstad ontwikkelde een mobiele ‘huisstijl’ die het uitgangspunt moest worden voor al hun mobiele applicaties wereldwijd. Ze heeft ons gevraagd een usabilitytest uit te voeren.

LEES VERDER
ONZE KLANTEN
Logo's van onze klanten
KLANTEN OVER ONS
ZIN Farmacotherapeutisch Kompas

Met behulp van gebruikersonderzoek heeft ContentKings ons concrete verbetervoorstellen gegeven. Hiermee is het ons gelukt om de website nog beter op de wensen van onze gebruikers aan te sluiten.

Sandra Landa
Manager Zorg Zorginstituut Nederland
Ministerie Van VWS

ContentKings heeft ons scherp gehouden met hun adviezen en onderzoeken. Onze redacteuren en adviseurs beschouwen de presentaties en ideeën als leerzaam en prikkelend. De concrete suggesties van ContentKings sluiten prima aan bij ons uitgangspunt ‘de bezoeker centraal.

Hoofdredacteur
Ministerie van VWS
Bouwend Nederland 4

De eerste presentatie maar daarna ook de presentatie bij het MT vond ik to-the-point en toegankelijk. Klare taal. CK neemt geen blad voor de mond, maar is tegelijk ook erg betrokken. Ze aarzelen niet om de dagelijkse praktijk of de actualiteit van de huidige recessie in de argumentatie te betrekken. Een verfrissende aanpak.

Jan Boeve, Destijds Directeur Brancheontwikkeling & Verenigingszaken
Bouwend Nederland
Bouwend Nederland 3

Ik kijk niet alleen terug op een prettige maar ook een uiterst effectieve samenwerking. Omdat ik intern vaak ook een adviesrol speel, weet ik dat het samenspel intern-extern heel precies komt. ContentKings weet in dat spel heel duidelijk haar toegevoegde waarde als onafhankelijke adviseur waar te maken.

Alex Nieuwenhuis
Webmanager, Bouwend Nederland
Provincie Noord-Brabant

De offerte was origineel en eigenzinnig. Het gesprek erna maakte duidelijk dat ContentKings inderdaad een prima staat van dienst had én een heldere strategische visie kon neerleggen. Tijdens het eerste gesprek was er wel gelijk discussie, maar we hebben ook gelachen. De selectiecommissie was er na afloop snel uit.

Marcelle Hendrickx, Destijds hoofd Communicatie
Provincie Noord-Brabant

Weten wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen?