Waarom kiezen klanten voor jou? Hoe maak je jouw propositie disruptieproof? Maak kennis met de Customer Loyalty methode van ContentKings. Leer hoe je focus houdt op de hoofdzaak: de toegevoegde waarde voor jouw klant. Ons Job Canvas bewijst al jaren dat nieuwe inzichten en doorslaggevende oplossingen geen toeval hoeven te zijn. Onder klanten verstaan we ook cliënten, inwoners of gebruikers. Kortom: iedereen.

Voor wie

Voor iedereen die het beste wil halen uit zijn business, budget of platform.

Resultaat

Aan het einde van de masterclass heb je zicht op de drijfveren van je klanten en een effectieve methode om je team duurzaam focus te geven op de toegevoegde waarde voor je klant.

Inhoud

Samen met andere professionals zoomen we in op de drijfveren van jouw klant. Onderwerpen die aan bod komen:

  • De ‘Jobs To Be Done’ theorie van Clayton Christensen & Antony Ulwick
  • Geef je team focus op de klantbehoefte
  • Vergeet doelgroepen: denk in Job Segments
  • Vaststellen van Customer Jobs en bepalen van Customer Goal
  • Bepalen van Company Mission en Job Goal
  • Job Canvas: wat is het en wat kun je ermee?
  • Casus (een van de deelnemers)
Aanmelden

Prijs

€ 295,- (ex 21% BTW)

Data en locatie 2018
13.00 – 18.00u ( incl borrel)

  • dinsdag 13 december, Strijp-S Eindhoven
Aanmelden
Zuid-Holland Intranet 2

De vertaling naar taakkaarten werkte als een speer. Dat was inspirerend voor het ontwerpteam.

Ingeborg Weltevrede
Communicatieadviseur, Provincie Zuid-Holland
Zuid-Holland Intranet 1

Niet aannemen, maar echt onderzoeken wat de gebruiker nodig heeft. Dat deed ContentKings met ons samen.

Ingeborg Weltevrede
Communicatieadviseur, Provincie Zuid-Holland