Waarom kiezen klanten voor jou? Hoe maak je jouw propositie disruptieproof? Maak kennis met de Customer Loyalty methode van ContentKings. Leer hoe je focus houdt op de hoofdzaak: de toegevoegde waarde voor jouw klant. Ons Job Canvas bewijst al jaren dat nieuwe inzichten en doorslaggevende oplossingen geen toeval hoeven te zijn. Onder klanten verstaan we ook cliënten, inwoners of gebruikers. Kortom: iedereen.

Voor wie

Voor iedereen die het beste wil halen uit zijn business, budget of platform.

Resultaat

Aan het einde van de masterclass heb je zicht op de drijfveren van je klanten en een effectieve methode om je team duurzaam focus te geven op de toegevoegde waarde voor je klant.

Belangstelling? Bel 010-2010888 of mail Ellen (ellen@contentkings.nl).

Inhoud

Samen met andere professionals zoomen we in op de drijfveren van jouw klant. Onderwerpen die aan bod komen:

  • De ‘Jobs To Be Done’ theorie van Clayton Christensen & Antony Ulwick
  • Geef je team focus op de klantbehoefte
  • Vergeet doelgroepen: denk in Job Segments
  • Vaststellen van Customer Jobs en bepalen van Customer Goal
  • Bepalen van Company Mission en Job Goal
  • Job Canvas: wat is het en wat kun je ermee?
  • Casus (een van de deelnemers)
Maastricht University

Not only did ContentKings know what works for our end-users; they were also able to inspire the rest of the organization.

Maastricht University

ContentKings developed a convincing digital strategy for Maastricht University with a strong focus on the end user: prospective students, scientists and alumni. Their method helped our organization coordinate our efforts and integrate the organization of our information.

Manon Gorissen
Maastricht University
Hersenstichting

We kozen voor ContentKings mede vanwege hun visie op customer jobs. Deze kernvraagstukken van stakeholders stonden centraal in hun voorstel. Die visie op customer jobs binnen een behoefteonderzoek sprak ons meteen aan.

Lisanne van Daalen de Jel Hersenstichting