Wel eens een échte klant gesproken? En, beviel het?
In een prikkelende presentatie presenteren Rob Punselie en Ellen Altenburg de do’s en don’ts van Customer Loyalty in het digitale tijdperk. Wat hebben Netflix, Russische trollen en Mark Rutte gemeen? En waarom leest niemand nou toch die ene belangrijke waarschuwing? 

Voor wie

Iedere organisatie die op zoek is naar een spiegel om te zien waar het bij  klanten om draait.

Resultaat

Een warme zaal, een bezweet podium en collega’s die bang zijn dat die praatjesmakers ook op kantoor langskomen.

Inhoud

We werken uitsluitend op maat van jouw organisatie. Mogelijke ingrediënten: 

  • Standup Site check
  • Wetten van het web
  • Op audiëntie bij de Koning (live UX test)
  • Jouw organisatie & jouw klanten
  • De hel die helpdesk heet

Prijs

Deze presentatie wordt op maat gegeven. Zo ook de prijs.

Meer informatie en reserveren

Bel ons op +31 (0)10 – 2010888 of stuur een bericht.

Zuid-Holland Intranet 2

De vertaling naar taakkaarten werkte als een speer. Dat was inspirerend voor het ontwerpteam.

Ingeborg Weltevrede
Communicatieadviseur, Provincie Zuid-Holland
Zuid-Holland Intranet 1

Niet aannemen, maar echt onderzoeken wat de gebruiker nodig heeft. Dat deed ContentKings met ons samen.

Ingeborg Weltevrede
Communicatieadviseur, Provincie Zuid-Holland