The OmnichannelX conference biedt je zeer veel relevante sessies in drie dagen. Dit is mijn persoonlijke selectie voor jou. Elk jaar is er simpelweg teveel te zien. Gelukkig hebben we een heel jaar om alles te bekijken 😉
Nog geen kaartje? Koop ze via ContentKings met 30% korting!
Dinsdag 14 Juni
Als Omnichannel redelijk nieuw voor je is.
10:00 AM – 10:30 PM
2022 opening: Welcome
Noz Urbina, Urbina Consulting
Interessant onderwerp
10:35 AM – 11:20 AM (45 mins)
Perception and self from the inside out
Anil Seth, University of Sussex
Omnichannel in de praktijk?
12:10 PM – 12:55 PM (45 mins)
Transmedia: the story is everywhere
Ray Gallon, The Transformation Society
Goeie business case. Ik zat in het project 😉
2:30 PM – 3:15 PM (45 mins)
How medical content transformation is enabling better customer experiences
Natercia Rodrigues, Roche Pharmaceuticals
Noz Urbina, Urbina Consulting
Hot topic, dus erg relevant
4:55 PM – 5:40 PM (45 mins)
The content strategy of civil discourse: turning conflict into collaboration
David Thomas, David Dylan Thomas, LLC
Een van de goede dingen van deze conferentie: expert panel discussies met échte experts
5:45PM – 7:00PM (1 hr 15 mins)
PANEL DISCUSSION: WOMEN IN TECH
2022 Women in Tech: Panel of experts
Woensdag 15 Juni
Virtual reality in Health Care? Hot topic.
12:10 PM – 12: 55 PM (45 mins)
Let’s innovate our omnichannel engagement with examples from the healthcare industry
Lorenzo Valacca, Lilly
Slimme gast. Perspectief vanaf de werkvloer (o.a. IBM). Zijn derde jaar op OMX.
2:30 PM – 3:15 PM (45 mins)
The politics of information architecture
Michael Priestley, Avalara
Ambitieuze doelstellingen voor content in Health Care. Wordt het waargemaakt? Zeer interessant.
3:20 PM – 4:05 PM (45 mins)
The real omnichannel promise: a better life
Corina Cora, Top-tier Global Pharma
Mag je niet missen. Een interactieve break session met Ellen Altenburg en mij. Over gezondheidszorg en hoe we zorgprofessionals kunnen helpen hun focus te houden bij waar hun hart ligt: patiënten helpen.
4:10 PM – 4:55 PM (45 mins)
BREAK
Breaking barriers in Healthcare
Rob Punselie & Ellen Altenburg ContentKings
Herkenbaar probleem. Interessant om mogelijke oplossingen te zien.
5:45 PM – 6:30 PM (45 mins)
The journey to silo-free content strategy
Ashley Faus, Atlassian
Donderdag 16 Juni
Interessante kijk op Metaverse technologie vanuit Chinees perspectief.
10:00 AM – 10:45 AM (45 mins)
The Global Metaverse
Neil Nand, Ogilvy
Interessant als je intern nog een overtuigende business case zoekt voor omnichannel.
12:25 PM – 1:10 PM (45 mins)
Workshop times may vary. This is the maximum allocated time.
Why brand experience is omnichannel content experience
Jantine Geldof, Crossphase
AI & content: altijd interessant denk ik.
1:20 PM – 2:15 PM (55mins)
LUNCH & LEARN INTERACTIVE SESSION
Are robots taking your jobs: the evolving role of AI in content
[VIEW LIVE]
Casey Jordan, Heretto
Mijn eigen presentatie op deze OmnichannelX conferentie helpt je aan het juiste perspectief voor omnichannel succes. Ik demonstreer onze Jobs-to-be-Done methode, met voorbeelden.
2:40 PM – 3:25 PM (45 mins)
Creating digital customer success through the ‘Jobs-to-be-Done’ method
Rob Punselie, ContentKings
Over content modeling en waarom je het nodig hebt. Ik ken zeker een aantal organisaties die het nodig hebben zonder het zelf te weten.
3:35 PM – 4:20 PM (45 mins)
Content Modeling: the translation layer between teams
Meghan Casey, Do Better Content
Altijd goed om deze even te checken om te zien of je iets hebt gemist 😉
6:50 PM – 7:25 PM (35 mins)
2022 closing remarks
Noz Urbina, Urbina Consulting