Disruptieve spelers verschijnen, traditionele organisaties verdwijnen. Je moet tegenwoordig snel en wendbaar zijn. Door agile te werken bijvoorbeeld. Of in zelfsturende teams. Maar hoe voorkom je chaos?

Het Customer Loyalty Programma van ContentKings geeft iedereen in jouw organisatie zicht op de behoefte van de klant, de ‘Jobs to be Done’. In heterogene teams benoemt iedereen zelf wat hij of zij kan bijdragen aan het oplossen van werkelijke klantproblemen.

ContentKings helpt je:

  • draagvlak vergroten voor de behoeften van je klant (Jobs to be Done),
  • realistisch op koers varen te midden van de waan van de dag,
  • gewenste resultaten afstemmen van jouw klant en jouw organisatie ,
  • de brug slaan tussen communicatie, IT, juridische zaken, management en bestuur.

Geef je het zelfsturende team ook een goed stuur mee?

Bel ons op +31 (0)10 – 2010888 of stuur een bericht.

Eerder mochten we de Contentorganisatie versterken van:

Nederlandse Organisatie voor Wetenschappelijk Onderzoek (NWO), Provincie Noord-Brabant, Logius, Provincie Gelderland, A en O fonds Gemeenten.