Een Expert analyse of Customer experience audit, is een snelle methode om knelpunten van je website of app boven water te krijgen. Het is een ideaal instrument als het budget of de planning geen Usabilitytest of Behoefteonderzoek toelaat. 

Tijdens de Customer experience audit kijken zowel een contentspecialist als een usability expert van ContentKings naar de inhoud en gebruiksvriendelijkheid van je site of app. Aan bod komen zaken als:

  • hoe taakgericht is je content,
  • is deze vindbaar, en begrijpelijk voor de doelgroep,
  • klopt de informatiestructuur?

Knelpunten en aanbevelingen

De Customer experience audit geeft inzicht op detailniveau voor productmanagers, voorlichters, IT’ers, webmasters en redacteuren. In één oogopslag zie je op screenshots waar de knelpunten zitten. Je krijgt in presentatievorm concrete aanbevelingen voor verbetering en praktische oplossingen waarmee je direct binnen je organisatie aan de slag kunt.

We deden eerder Customer experience audits voor:

Provincie Overijssel, STEK, Ministerie SZW, Bouwend Nederland, Brabant Water, Mezzo

Hoe is de customer experience van jouw klanten?

Laat ons een snelle audit doen