Fast track naar Customer Jobs
Waarom kiezen klanten voor jouw organisatie? Hoe maak je jouw propositie disruptieproof? Maak kennis met de Customer Experience methode van ContentKings. Leer hoe je focus houdt op de hoofdzaak: de toegevoegde waarde voor jouw klant. Ons Job Canvas bewijst al jaren dat nieuwe inzichten en doorslaggevende oplossingen geen toeval hoeven te zijn. Onder klanten verstaan we ook cliënten, inwoners of gebruikers. Kortom: iedereen.
Voor wie
Voor een ambitieus MT dat het beste wil halen uit haar business, budget en mensen.
Resultaat
Aan het einde van de Bootcamp heb je gezamenlijk zicht op de drijfveren van je klanten en een effectieve methode om je team duurzaam focus te geven op de toegevoegde waarde voor je klant.
Inhoud
Samen met andere professionals zoomen we in op de drijfveren van jouw klant. Onderwerpen die aan bod komen:
- De ‘Jobs To Be Done’ theorie van Clayton Christensen
- Geef je teams focus op de échte klantbehoefte
- Vergeet doelgroepen: denk in Jobs
- Vaststellen van Customer Jobs en bepalen van Desired Outcomes
- Business Mission en Business Goals toegepast op klantrelaties
- Customer Job Canvas: wat is het en wat kun je ermee?
- Casus
Geweldig hoe je met deze de methode zo snel tot de kern komt van een probleem, een klant en een organisatie waar je helemaal niet vertrouwd mee bent.
Brigitte de Leeuw,
Agile coach Profit-Marketing