Customer Experience Transformatie in 6 maanden

Van frustratie naar succes: Ontdek de kracht van echte klantgerichtheid. Start jouw Customer Experience transformatie vandaag nog.

1

Customer Experience Audit

Biedt inzicht in de échte behoefte van je klanten

2

Jobs-to-be-Done Roadmap

Zet je team direct aan de slag voor een strategie die wérkt

3

Customer Experience Transformatie

Focus blijvend op succes voor klanten en medewerkers

Wat biedt ons programma?

Customer Experience Audit

  1. Expert analyse, geeft je in een kort tijdsbestek een helder beeld van de stand van zaken
  2. Behoefteonderzoek, zorgt voor de ‘Jobs to be Done’ van je klant: je weet waaróm je klant kiest en met welk doel
  3. Intro workshop Jobs-to-be-Done (JTBD), in deze workshop maakt jouw team kennis met onze Customer Job methode en een heel nieuwe kijk op de klant

Jobs-to-be-Done Roadmap

  1. Contentstrategie, brengt balans tussen middelen, je eigen doelstellingen en de behoeften van je klant
  2. Design Thinking Workshops JTBD, geeft jouw team het inzicht om vanzelf de juiste beslissingen te nemen
  3. VIP Bootcamp JTBD Experience, neemt de hele organisatie op sleeptouw om in 1 a 2 dagen alle in- en outs te leren van JTBD binnen de eigen dagelijkse werkzaamheden

Customer Experience Transformatie

  1. CX begeleiding aanbesteding, ondersteuning bij het definiëren, uitvoeren en beoordelen van het aanbestedingsproces
  2. Contentproductie, zorgt voor kwalitatieve, passende content die aansluit bij het ontwerp en de strategie
  3. Experience management, borgt de Jobs-to-be-Done van jouw klanten binnen de operationele activiteiten van je organisatie

Herken je deze uitdagingen?

Verspilling van middelen en budget door ineffectieve initiatieven en campagnes terwijl afdelingen verschillende klantbeelden voor ogen hebben? Onze ContentKings 6 Maanden Customer Experience Transformatie biedt de oplossing.

We transformeren je organisatie tot één klantgericht succesverhaal, waarbij:

  • Elke euro aantoonbaar rendement oplevert
  • Je communicatie strategische impact zichtbaar wordt
  • Afdelingen naadloos samenwerken
  • Je de echte behoeften van je klanten kent en vervult

Neem nu contact op voor een gratis consult

De ContentKings Transformatie Garantie

Wij weten de kracht van onze aanpak. Daarom bieden we je onze unieke garantie:

Zie je na 6 maanden geen verbetering in klanttevredenheid of omzet? Niet tevreden? We geven je je volledige geld terug. Geen vragen, geen gedoe.

Exclusieve Bonussen

  • 4x een gratis JTBD check-up van je organisatie gedurende 2 jaar
  • Dagelijks sparren met onze JTBD expert
  • Grondige website-audit op basis van SEO en JTBD

Lees over de transformatie van andere klanten

“De vraagstukken van stakeholders stonden centraal in het voorstel van ContentKings. Die visie op ‘customer jobs’ binnen een behoefteonderzoek sprak ons meteen aan.”

Lisanne van Daalen - de Jel
Online marketing en communicatie adviseur

“Ze ontwikkelden de contentstrategie en betrokken daar direct het ontwerpteam bij. Omgekeerd bleven zij zelf aan boord tijdens het ontwerp. Het resultaat: een succesvol sociaal intranet voor onze organisatie.”

Ingeborg Weltevrede-Maaskant
Communicatie adviseur

“Het team van ContentKings heeft ons ondersteund alsof ze een verlengstuk van mijn afdeling waren. Ownership, bekwaam advies, pro-actief, tastbare actiepunten, hoog-over meedenken. Fijne collega’s om mee samen te werken.”

Henriëtte Willems - ter Keurs MBA
Digital manager, Stellantis Automobiles

“Mede door het gebruikersonderzoek van ContentKings is het ons samen gelukt om farmacotherapeutischkompas.nl nog beter aan te laten sluiten op de wensen van onze gebruikers in de gezondheidszorg.”

Sandra Landa MA, MBA
Manager Zorg

Onze klanten

Neem nu contact op voor een gratis consult