Webinar Happy customers

Neem beslissingen op basis van zekerheid

Hoe hou je customers happy in een wereld waarin zoveel verandert? Voorkeuren van klanten, gebruikers veranderen. 
Ook steeds sneller. 
Welke kant gaat het op? Wat is de impact op klantgedrag?

. LEES VERDER

Workshop Customer Loyalty

Krijg alle neuzen naar één richting: de klant

Zorg dat je team weet je waar je op mikt: jouw propositie. Zorg dat je team weet je wat de natuurlijke touch points zijn met je klanten. Leer met elkaar de functionele, emotional and sociale context van je klant kennen.

. LEES VERDER

Expert analyse

Doe een Customer Experience Audit

Soms heb je van die momenten… Is dit het beste ontwerp? Zijn we toe aan nieuwe functionaliteit? Wat is een logische volgende stap voor ons platform? Met een expert analyse of customer experience audit krijg je snel en gericht advies van ContentKings. We putten uit onze ruime ervaring in 350+ digitale projecten.
LEES VERDER

Behoefteonderzoek

Focus op wat je klanten écht bezighoudt

Je zet je klanten centraal. Ook online. Maar ken je hun Jobs to be Done? Weet je ook het ‘waarom’? Een behoefteonderzoek geeft antwoord op die vragen. Je business, je marketing en je platform krijgen een beter fundament. LEES VERDER

Contentstrategie

Match je interne doelen met externe behoeften

Hoe relevant is je organisatie online? Wanneer zijn jouw gebruikers engaged? Wij verbinden je interne strategie met externe marktbehoeften. Je klant centraal stellen in woord én daad. Dat is contentstrategie volgens ContentKings. LEES VERDER

Content Management

Organiseer nu het klantsucces van morgen

Wel eens een digitaal project opgeleverd? En, hoe ziet dat eruit… na 6 maanden? Na een jaar? ContentKings bedenkt met jouw organisatie duurzame redactieprocessen.  Je krijgt scherpe teksten met antwoorden op de échte vragen van je klanten. Niet wat jij te vertellen hebt, maar wat zij willen weten 😉
LEES VERDER

Content productie

Lorem Ipsum? Echte content!

Content komt in veel digitale projecten er nogal eens mager van af. Na de sprints blijkt het Minimal Viable Product qua content niet te voldoen aan de verwachtingen van de klant. Wie wil er oude rommel op een prachtig nieuw schip? Laat niet alleen het ontwerp maar ook je content zorgen voor happy customers. LEES VERDER

Usabilitytest

Kijk door de ogen van je klant

Hoe weet je of je online platform écht voor klanten werkt? Met een usability test zie je zelf hoe jouw klanten het platform ervaren. Waar gaat dat goed? En waar niet? Het is de perfecte start voor een project op weg naar happy customers. LEES VERDER

Kijk jij al door de ogen van jouw klant?