Courtyard13

Het zijn ongewone tijden, ook voor ons. Toch zijn er ook voordelen. We moeten allemaal scherper kiezen. Stoppen met flauwekul. Wat kan ik doen om het kernvraagstuk van mijn klanten -Customer Job – aan te pakken? Welke content heeft de power om hun problemen écht op te lossen?

Pundit #5

Hoe overtuig je met cijfers? Casus: de corona cijfers…
TIPS & TRICKS
We lazen een relevante reeks artikelen in de Harvard Business Review over ‘onze’ focus op customer loyalty. Lees de highlights met hyperlink.
EVENTS
Het congres OmnichannelX komt eraan! Het wordt een internationaal (online) event voor een professional als jij, die gaat over content, design, governance en systemen. Wij verzorgen er een workshop en een lezing.
Meld je bij ons voor informatie en een gereduceerd CK/ tarief.
CK/ Nieuws
In competitie gewonnen: Voor de Hersenstichting hebben we een behoefteonderzoek uitgevoerd bij patiënten met een hersenaandoening, hun naaste familie,  zorgprofessionals en wetenschappers. Op basis van de uitkomsten, de customer jobs van deze stakeholders, is een gedegen contentstrategie ontwikkeld met contentformats voor de nieuwe website. 

Voor het A & O fonds Gemeenten versterken we de hoofdredactie van allesuitjezelf.nl, een website waar gemeenteambtenaren actief kunnen werken aan hun loopbaanontwikkeling.

Voor de stichting Dichterbij hebben we intern een behoefteonderzoek uitgevoerd. Een kennismaking met de werkvloer bij deze zorginstelling die huisvesting biedt aan mensen met een handicap. 

Dank voor alle felicitaties, en inderdaad, dit jaar bestaat ContentKings 20 jaar. Tijd voor een korte terugblik met “wijze” lessen. Spoiler alert: sommige lessen verjaren niet…
KIJKEN DOOR DE OGEN VAN JE KLANT

Een impressie van 49 seconden waarin je ziet voor wie we het allemaal doen. Of je nu op kantoor werkt, of thuis in lockdown: customer first.