Rob is directeur en oprichter van ContentKings. Hij is aanjager van complexe projecten op gebied van contentstrategie en customerexperience. Hij adviseert organisaties over hun digitale slagkracht en de noodzaak van innovatie door focus op échte klantbehoeften.

Hij is al jaren kind aan huis bij allerhande bedrijven, universiteiten en hogescholen, provincies en ministeries en ander(semi-)overheidsinstanties. Rob kent de (interne) complexiteit en gevoeligheden die daar zijn als geen ander en weet de weg. Dat zal hem er echter niet van weerhouden om te zeggen hoe het in elkaar steekt. Hij houdt altijd de eindgebruiker in het vizier.

Rob is internetpionier van het eerste uur. Hij is een bevlogen spreker en publicist. Trainer en docent bij onder andere Universiteit Leiden, Frankwatching en de Hogeschool Arnhem-Nijmegen, en auteur van diverse boeken over onlinecommunicatie. Rob startte zijn loopbaan als publication manager bij ASML.

Binnen ContentKings werkt hij onder andere aan diensten als:

Slechte content kost levens. En niet alleen in handleidingen.

Portret Rob Punselie